1 nacht in jullie fantastische Blue Barn gebleven. In 1 woord geweldig. De omgeving, het ontbijt, het huisje, de rust en de gastvrijheid. Erg genoten van alles en om die reden zeg ik dan ook in plaats van dag hoor, tot ziens. Want wij gaan zeker weten nog eens terugkomen.
Peter en Sharon
juni, '26